O psychologii klinicznej i innych zagadnieniach psychologicznych.
Strony: 1
4. Traktować ludzi z szacunkiem dla ich godności istot ludzkich
Do pewnego stopnia historia psychoterapii zastanawiała walkę dotrzeć w najbardziej efektywny sposób, w którym do wyrażania szacunku. Na przykład Thompson (1950) omówiono w jaki sposób, z powodu podejrzeń o przeciwprzeniesienia, uczucie wzrosła, że nawet prawdziwe uczucie celem sympatii z jego strony było podejrzewać. W rezultacie wielu z uczniów Freuda stała boi się być po prostu człowiekiem i pokazać się zwykłą życzliwość i zainteresowanie terapeuta zwyczajowo czuje dla pacjenta. W wielu przypadkach, z obawy przed pokazując przeciwprzeniesienia, postawa analityka został wymuszony i nienaturalny. (S. 107)
W tym badaniu okazało się, że wiele z tych ścian, które uniemożliwiły terapeutów od angażowania się w prostych ludzkich interakcji, na przykład terapeutów ujawniają swoje emocje ubocznych spadły, choć terapeuci są nadal w rozterce na temat niektórych z tych kwestii.
Zdecydowana większość respondentów na po imieniu swoich klientów i nie zobaczyć to jako etycznie wątpliwe. Trzy czwarte uczestniczyły klienta społeczne wydarzenie, takie jak ślub, chociaż tylko jedna trzecia przyjęli zaproszenie na imprezę. O jedna czwarta widok przyjmując zaproszenie partii za nieetyczne. O ten sam procent zaprosiliśmy klientów do biura otwartego domu, ale nieco więcej (28,9%) uznać to za nieetyczne.
Zdecydowana większość (93,3%) korzysta samoobjawienia. Dokładniej, w ciągu pół powiedzieć klientom, że oni są źli z nich (89,7%), płakać w obecności klienta (56,5%), i powiedzieć klientom, że są rozczarowani nich (5 +1,9%). Najbardziej kwestionowane z nich mówił klientom rozczarowania: 56,8% postrzegane jako nieetyczne lub nieetyczne w większości przypadków.
Offline
Strony: 1