pkl - 2012-04-12 12:42:13

1. Nie ranić, nie szkodzić

Pożyczaniu pieniędzy do klienta. Ironią jest, że pożyczaniu pieniędzy do klienta-czyn, które mogą wydawać się hojny i pomocny, byłoby postrzegane jako tak szkodliwe dla terapeutycznego przedsiębiorstwa, aby były wyraźnie nieetyczne przez 40,6% respondentów i nieetyczne w większości przypadków przez dodatkowy 38,8%. Niemniej jednak, o jedna czwarta respondentów przyznało, że pożyczył pieniądze do klienta (23,9% rzadko, 1,5% czasami).

Podpisanie niezapłaconych godzin. Zdecydowana większość (92,5%) uważa, że ​​podpisanie przez wiele godzin, że supervisee nie zdobył jest nieetyczne. Produkcja absolwentów i licencjobiorców, których mandat został uzyskane w drodze oszustwa może uzależnić wiele przyszłych klientów do zaszkodzić.

Złożenie etyki skarg. Nakaz nie szkodzić mogą być interpretowane to mandat nie pozostanie bierny przychylny gdy koledzy profesjonaliści naruszenie zasad etyki i standardów praktyki. Zaskakujące odkrycie, że jedna czwarta respondentów stwierdziło, że miał na rzadką podstawie wniósł skargę etyki wobec kolegi. Dodatkowe 9,3% stwierdziło, że zrobił to częściej.

Pogląd, że to jest nieetyczne zawsze (2,4%) lub w większości przypadków (11,8%), aby złożyć skargę etyczny kolega może odzwierciedlać trudności doświadczanych przez stowarzyszenie ust APA) za zadanie promowanie zawodu, kiedy również próby monitorowania i dyscyplinowania zachowania swoich członków Ponadto praktyczne kroki dla skutecznego monitorowania rówieśniczej, konieczne może być bardziej rozpowszechnione (patrz Keith-Spiegel i Koocher, 1985; Pope & Vasquez, 1999).

Pomoc w pliku klienta skarga etyka było zachowanie wykonywane przez ponad jedna trzecia respondentów na rzadką (19,4%) lub częściej (11,6%) zasadach. Ponad jedna czwarta uważa, że ​​działanie to było nieetyczne (6,4%) lub nieetyczne w większości przypadków (22,6%).

www.opl.pun.pl www.forumrozrywkowe.pun.pl www.jestem-mscicielem.pun.pl www.opowiadaniarp.pun.pl www.shippuudenonline.pun.pl